Kızlar merhaba, kan uyuşmazlığı durumumuz var. İlk ay 1 gün kanama oldu coombs indirekt negatif çıktı ama rhogam iğnesi oldum. Şimdi 9h+5 coombs indirekt pozitif çıktı. Yeniden verdim test bu sferki tiritmetrik bakılacak. Rhogam İğnesi oldum diyemi pozitif çıktı. Aynı durumu yaşayan var mı? Doktorum sıkıntı yok dedi ama Ne olacak bu şekilde olursa fikri olan var mı? Birde bu İlk hamileliğim.