Selam kızlar çok taze anne olarak hikayemi anlatayım. 4 ağustosta spinalle doğum yaptım planlı dogumdu. Sabah 8de hastaneye çağırdılar yatisim yapilcakti ameliyattan önce 6 saat kadar aç gelmemi istediler su bile içmek yok kesilecek olan yeri temizlemeniz gerekiyor hiç tüy olmaması gerekirmis. Akşam hiç heyecanım yoktu rahat rahat uyudum sabah 8de hastanedeydik yatisim hemen yapıldı önlük giydim ilk kez serum taktirdim benim için çok zordu bayada büyük büyük ameliyata girmeden 3tane taktılar 3.bitmeden ameliyathaneye götürdüler heyecan yaptım ama belli etmemeye çalıştım kapıdan girdik oh dedim ne güzel serin serin herkes güldü😁 masaya alıp önlüğü çıkardılar sadece örtü kaldı ayaklarımı düz uzatıp oturdum başımı öne egdim oradakiler vücudunuzu sabit tutuyo zaten derin nefes al dediler bana sürekli soru soruyorlar tabi oyalamak içinmiş bende saf saf cevap verdim 😁 igne yapilcak yere bisey sürüyorlar baya sürdü onu belime alıştırmak için herhalde sonra iğneyi yaptı dedin oh be bumuydu hiç korkulacak bisey değilmiş sonra ordan ilaç Bi girdi içeri sol bacağım havaya kalktı resmen orda canım yandı dedim normal dogursaydim keşke. Bi sıcaklık geldi bacaklarıma denemek için hep parmaklarımı oynattım beni yatırdılar ellerimi bağladılar Bi yanda tansiyon aleti var sürekli olcuyo kalbinizin üstüne biseyler takıyorlar sol elimde serumla üstümdeki onlukle önümü kapattılar hemşire bana biseyler sürdü bacaklarım gidiklandi hissediyorum dedim, dokunma cekistirme sarsılma bunları hissedersin ama acı hissetmezsin dedi doktorum geldi muhabbet etmeye başladılar bende bekliyorum ne zaman başlıca diye oysaki çoktan başlamış hep aralarında muhabbet ettiler gülüş cümbüş bana hep Bi sıcaklara geliyo diyorum sakın ol zaten hissetmiyorsun ama ister istemez insan kendini sıkıyo sırtım o kadar agirdiki hala geçmedi anestezi kız başımda dedim göğsümde baskı var kendimi çok sıktım herhalde ilaç yaptı seruma sonra Bi mide bulantısı geldi hay Allah dedim şimdi sictik kusmaktan çok korkarım dua etmeye başladım mide bulantısı için Bi ilaç yaptı doktorum dedi ay ne güzel Bi bebek ayni sana benziyo şaşırdım ne zaman doğdu dedim hemen kaldırıp gösterdi bana hemşirelere verdiler çocuğu hazırlayıp getirdiler yanıma hep yanımda durdu doktorum dedi babasına gönderelim mi gönderin dedim bu arada ameliyata başlayıp bebegin çıkması 10 dakika falan. Sonra icersi temizlenip dikişler atılıyor biraz zaman geçti doktor dediki içersini temizledik rahmini içeri sokup dikicem simdi dikiş kısmı biraz uzun sürüyor canım sıkıldı başımda ayırmaya başladı tek bi yere bakayım derken kafami kapıya çevirdim ameliyatim kapıya yansiyo biraz izledim sonra dedim bakma bakma 😁 her şey bitti beni çıkardılar eşim kapıda bekliyo ben geldimmm dedim sanki tatilden geliyom nasılsın dedi galiba bana sakinleştirici vurmuşlar ameliyatta emin değilim yani dedimki midemi aldılar galiba bak burası boş gibi 🤣 sonra gelsin serumlar ağrı kesiciler çok acikmistim nescafe içtim 3 bardak falan hemşire kum torbası getirdi o biraz acılı çünkü dikişe koyuyo ben hemen gazimi çıkardım o yüzden yemek yiyebildim uyuşukluk ameliyatla beraber 4 5 saat suruyo ilk yuruyusumde çok iyiydi baş dönmesi olmadı çok az acı oluyo Bi gece kalıp öğlene doğru çıkış yaptık. Daha tam toparlanamadım bugün korse takmaya başladım bebegimde gaz sancıları oluyor sırt ağrım hala devam ediyor emzirirken çok ağrım oluyo hep yorgun oluyorum sütüm ilk üç gün su damlası kadar bile yoktu yeni yeni başladı daha toparlanmak için erken bence göbeğim çok gitmedi bununla ilgili söylenen şeyleri pek takmayın. Sorunuz varsa yanıtliyim inşallah herkesin doğumu benimkinden kolay geçer sağlıkla kucağınıza alırsınız 🧿