Bakma öyle denilenlere. Ben bizzat doktorumla görüşerek gittim. Gidebilirsin sıkıntı yok dinlenerek gitmeyi unutma ama dedi. Ve üç kere yolculuk yaptım 8 saatlik. Deniz konusuna gelirsek,yine doktoruma sordum. Tabiki girebilirsin spor olarak yüzmeyi öneriyoruz zaten biz seni de rahatlamış olur dedi. Ve ben bu çok girdim saatlerce de çıkmadım içinden. Gayet de güzeldi,ve çok iyi geldi. O yüzden kimseyi dinlemeyin. Doktorum da yaşadığım yerin en iyilerinden. İçiniz rahat olsun