Kkkrks Merhaba malum bebekli hayat şimdi cevaplayabiliyorum. Operasyon sonrası biraz zordu, ağrılar ve bebeği emzirme çabası. Çok şükür sütüm geldi hemen, ilk ayağa kalkış benim için çok zordu. Herkeste böyle değilmiş sakın korkmayın, acı eşiğim düşük benim. İlk kalkış denemem nerdeyse 20 dk sürdü. Odanın kapısına kadar adım attım. Sonra tüm gece kendimi zorlaya zorlaya koridorda yürüdüm, her adım hem acılı ama bir sonrakini kolaylaştırıcı bunu sakın unutmayın. Benim yardımcı kimsem yok o sebeple psikolojik olarak da ayağa kalkmam gerektiğini telkin ettim kendime. Normalde de kabızlık sorunum olmadığı ve öncesinde ve o gün bolca kayısı hoşafı içtiğiö için aynı gün hem gazımı hem büyük tuvaletimi yapabildim. Ertesi akşam hastaneden çıktık toplam 2 gün 1 gece kalmış oldum hastanede. Karna bastırma birkaç defa oldu ama öyle acısı yüksek değil. İlk hafta yatıp kalkarken zorlandım ama daha 3. Gün hastane kontrollerine vs çok rahat gidip geldik. Dediğim gibi evde yardımcı biri varsa süreç çok daha kolay. Ben yalnız olduğum için biraz daha fazla zorlandım. Ama inanın çok çok abartılacak acılar değil ve yavrunuza baktıkça her şey kolaylıyor. ❤️