Angelasu ben adetime 7 gün kala erkem gebelik testi yaptım negatif 6 gün kala kan verdim 0.10 arkadaşım bana hamile bana dedi hissediyorum sen hamilesin hayır dedim değilim adet olacağım gün ertesi gün test vardı evde iki tane yap dedi yaptım aşırı silik çizgi çıktı sabah adet olmadım diğerini yaptım biraz daha belirgin silik çizgi çıktı kan verdim 39 çıktı darısı başına inşallah kuzum Rabbim gönlüne göre versin inşallah ♥️🤲🏼