Merveksgn Kizlar benim 3 aylik bir kizim var ve genelde huysuz zaten ilk aylarinda kolik teshisi kondu fakat artik gaz sancilarinin azaldigini dusunuorum ama huysuzluk devam yabancilamayada basladi salliyarak uyutuorum aksam belirli saatlerde aglio ne bebek arabasi ne normal araba hic biri fayda etmio onlara binincese aglio benim durumumda olanlar var mi neler yapiyolar
denizefe aksam belırlı saatlerde aglıyorsa kolıgı daha gecmemıs cnm benm oglum bırmldede aglardı ama aksam 6ce 12 arası allahın cocuk catlayana kdr aglardı morarırdı artkk bebegı yuz ustu onzuna yatır karnı omzuna denk gelsın poposuna vur evde yuru gor bak nasl rahatlıcak bıde acı elma yagıyla masaj yap guvenılır bıryer varsa al
Merveksgn denizefe benimki kolik ama memede susuo boylede tuaf , doktor kolik bebek memedede susmaz dio ama susuo iste benimki veya carsafta susuo , senin dedigin yontemi cok denedim imkansim durmuo oylede kafasini geri atio sert bi sekilde aglıo
Merveksgn [bilinmeyen] evet bizimde oyle belirli aglama saatlerimiz var sadece carsafta susuo ve cok zor oluo carsaf her zaman iki kisi olmuosun veya bi yere gittigim zaman hic rahat edemiorum insanlarda rahatsiz olcak gibi hissediorum cok zor