Kızlar dünden beri karnım mi desem midem mi desem bir ağrı var bazen siddetlenip bazen hafifliyor ama hiç geçmiyor siddetlenince ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum öyle değişik bir ağrı gaz sancısı gibi.Kasıklarımda ağrı yok bebegin hareketlerinde sıkıntı yok.Gecen hafta da böyle oldu acile gittim nst bakıldı bisey çıkmadı ama dünden beri yine çekiyorum başına gelen var mı doktoruma yazdım gel falan demedi perşembe randevum ne yapsam bilemedim başına gelen oldu mu ?