Evet kızlar benim için ne kadar acı sancı da olsa pozitif bir doğum hikayemle geldim. Buraya bir gün bende yazarım doğum hikayemi demiştim o gün nasip oldu çok şükür. Cuma günü 05.08 de 7 tane hurma kaynattim suyunu içtim yürüyüş yaptım burda anlatılan herșeyi uyguladım, cuma akşamı hafif sancılar girmeye başladı adet ağrısı gibi ama çok fazla değil dayanilcak türden, Cumartesi günü sabah belime sancı vurmaya başladı 10 dakika da bir sonra öğleye doğru 5 dakika da bir olmaya başladı eşim sabah işe gitmişti aradım sancim var eve gel ne olur ne olmaz. Eşim eve geldi kapıyı açtım suyum geldi sıcak bir şey aktı gitti tutamadım da sancim da olunca suyum olduğunu anladım 😄 Hemen duşa girip hastaneye gittik Ankara cebeci tıp fakültesine doktorlar muayene etti suyun gelmiş nst ye dedi nst de sancılar çıkıyordu hemen yatış dedi odamızı tuttuk ve 3 de yatıșım yapıldı. Odada yanımda eltim vardi sancı sıklığına baktı her belim ağrıdığında masaj yaptı ki çok iyi geldi o masaj o an ağrıyı bir nebzede olsa dindiren tek şey belime uygulanan masajdı. 2 cm açılma ile gelmiştim hastaneye saat 6 da 6 cm olmuştu açılma saat 8.30 da 7 cm derken beni doğumhane ye aldılar nstye bağladılar o şekilde 9.30 a kadar nstye bağlı kaldım hemşire istersen yürü sancini ayakta karşıla dedi ama sancı belime belime vurduğu için ayakta kala kalıyodum yatınca da zor oluyor evet ama bir şekilde dua okuyarak o süreci geçirmeye çalışıyordum saat 10 olmuştu ve açılmam da 10 cm olmuştu artık tam açılma ve doğum başladı dediler söyledikleri tek şey nefes al tut ve morarana kadar ıkın. Her sancı geldiğinde olabildiğince ıkındım hatırladığım kadarıyla bir 8 defa ıkındım hemşire de nst odasında ve çocuğun kafası geliyor hissediyordum en son ıkındım kesi attılar sesini duymadım ama bir sıcaklık hissettim o an kestiklerine anladım. Ve bir an önce doğumhaneye götürdüler çocuğun kafası geldi hadi dediler ben hissetmedim çocuğun kafasını kızlar bazıları kakan geliyor ama çocuğun kafası o diyorlar ya ben öyle bir şey yaşamadım. Beni ayağa kaldırdılar ama sancı devam ettiği için kıpırdayamiyordum şansıma o gün ki doktor hemşire o kadar iyi insanlarla karşılaştım ki ben yapamıyorum dediğim an da yaparsın diye motive ettiler son ana kadar başımda durdular Allah razı olsun her birinden. Kolumdan tutup sandalyeye koydular sakın ikinma burda dediler çatala götürdüler yine aynı şekilde ayakta kala kaldım çıkamıyorum sancı dan hareket etmek çok zordu doktorlar kolumdan tutup yatırdılar çatala hadi gayret et bak bebeğin geldi kafası çıktı hadi geldi artık böyle konuşmalar yaptılar hep çatala çıktım ve son kez ıkındım bebeğim kucağımdaydi o an suçla bir su akti gitti gibi oldu sonra plasenta için hafif bir ıkındım sonrası malum kızlar dikişler falan sentetik dikiş dedi kaç tane dedim ama sayı vermedi iç dış olduğunu biliyorum neyse önemli olan bebeğimin sağ salim doğması ve sağlıkla kucağıma almamdı. Bebek çıkınca tüm ağrı ve acınız da bitiyor bunu çok duydum kendimde yaşayınca gerçekten öyleymis dedim. Kızlar normal doğumdan sakın korkmayın acı ağrı oluyor bazen süreç uzuyor ama inan ki harika bir his bebeğim doğduğun da ağladım o ana şahit olmak çok güzel bir his gerçekten ten tene temas olsun o duyguları düşünerek yaşayın inanın sonu mükemmel bitiyor 😍 şimdi 2 günlük bebeğim ve ben gayet iyiz herșey yolunda sabah kahvaltiya 3 kişi olarak oturduk çok güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤭