hayallliiim
Sen iyi hisset canım kendini iyi düşün iyi olsun her şey inşaAllah 🥰 yaa benimde kanama alanım vardı o haftalarda, sonra plasenta aşağıdaydı ama Şükür geçti. Progestan kullanıyormusun canım ? Bol dinlen bol su iç geçiyor inşaAllah stres yapma 🥰