Aslhn-06 [silindi] anladığım kadarıyla tabii ki sağlıkçı değilim… sancın yok ama beniiim kalp atışları yüksek hızlı çıkmış doktorunuz ne diyor
Oznur1_23 Sancım normal gibi geldide bebeğin kalp atışıyla ilgili mi ger gün cektireceksiniz yinede yaniltmis olmuyum sizi
[silindi] moom222 rutin kontrolümde de yüksek çıktığı için her gün nst istedi bende evimin yakınındaki bi yerde yaptırıyorum. Yine yüksek çıktı.