Ales18 ocakta doğum bizim nasipse 1 uzun kollu 1 kısa kollu aldım doğum sonrası sıcak basıyo diyen de oldu üşüfüm diyen de oldu duruma göre giyerim kısa kolluyu da giyip üşürsem hırka tarzı bisey atarım sırtıma diye düşünüyorum zaten hastane sıcak ev sıcak atlatırız inşallah Allah’ın izniyle. Ameliyat olur da dikişim olursa da elbise tarzı bi tane almayı düşünüyorum bel kısmı dikişi acıtır belki