Mervemreylmz merhaba, ben de 8 haftalıkken kaybettim ilk bebeğimi, ufak ufak lekelenmeler zaten vardı progestan fitil önermişti doktor ama ben düzenli kullanmadım, sonra aşırı yoğun parça düşürme şeklinde kanama ile acile gittiğimde aynısı dendi bana da. Kese bozulmuş, kalp atışı duyulmuyor zaten gelişmemiş 8 haftalık gibi gözükmüyor dendi. Ertesi sabah kendi doktorumu bekledim kürtaj için, normal bir ameliyata girer gibi yatış verip serum takıp uyutuyorlar, toplam 15-20 dakikalık bir işlem zaten sonrasında hemen uyanıyorsunuz. Ameliyat operasyon kürtaj kısmı birşey değil de psikolojik olarak zor biraz ama hep iyi düşünün, ben hemen sonrasında tekrar gebe kaldım. Çok geçmiş olsun, inşallah tekrar sağlıkla olsun 🤲🏼