Kızlar 20 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrasona girdim doktor bağırsağında parlaklık var dedi karnından sıvı alınarak genine bakabiliriz dedi ama düşükte yapma ihtimalinde var dedi yaptırmak istiyor musun dedi hayır dedim kadın doğuma gittim sonucu göstermeye yaptır dedi down sendromu olabir dedi başka birşey çıkmadı sonuçlarda nolur bana bi akıl verin yaptırıyım mı yaptırmak istemiyorum aslında