aylinpalaa Evet,bende okumuştum burda. Kakasını yaptığı için erkenden sezeryanla almışlardı bebeği hatta. Ama herkes de olacak diye bir kaide de yok. O kadar da sık olan bir durum değil herkes de olmaz yani. O yüzden tedirgin olmamak lazım. Doktor kontrolünü de aksatmamak lazım.