533460 ben kocaelindeyim canım benimde Perşembe 39+4 olacak ayniymisiz. Bende çok korkuyorum sancidsn değilde o kadar saat çekip acilmam olmazsa diye korkuyorum ama benim doktorum o kadar rahat konusuyorki beni rahatlatmak için mi bilmiyorum ama ikinci doğumun kolay olur diyip duruyor ama ne sancı ne açılma ne de kanala inme var