Oznur1_23 ama sonuçta direkt sezeryan istemiyorsanız mecburen o sancıyı çekeceğiz. Benimde ikinci doğumum. İlkinde kendi sancılarım vardı ama sonra herhalde korktuğum için gittiler. Suni sancı aldım saatlerce ancaaa açıldı. Doktorum doğal doğum yanlısı olmasa çoktan sezeryana alırdı heralde ama öyle ya da böyle normal yapabildim. Hakkınızda hayırlısı olsun