Aysunnn1907__ Az önce lavaboya gittim. Büyük tuvaletimi yaptım. Silerken kan geldi peçeteye leke şeklinde. Sizce neden oldu ? (11+0)
ipekveatlas Aysunnn1907__ nerden geldiği önemli vajinadan geldiyse doktora gitmelisin makattan geldiyse büyük ihtimalle zorlanmışssındır
yanikkozaanne Aysunnn1907__ bence makattan olmuştur ara ara vajinanizi kontrol edin ordan gelen birşey değilse sıkıntı yok ama vajinadan geliyorsa ağrı eşlik ederse ve artarsa muhakkak gidin
Hulus Aysunnn1907__ bendede gebelikten önce olan makat çatlağı sorunu var kabiz olup zorladigimda hep kanar taze kırmızı kan şeklinde oluyor. Oyle birsey olabilir mi ?
Aysunnn1907__ ipekveatlas ya o an elim titredi anlayamadım. Ama vajinamı sürekli sildim kan yok. Düşük olsa sürekli mi kanar 🤦🏻♀️
ipekveatlas Aysunnn1907__ buna cevap veremicem cünkü bilgim yok nerden geldiği cok önemli ve pembe-kırmızı kan yeni kan yani aktif bi kanamayı gösterir eğer vajinadan geldiyse doktora gitmelisin düsük yapıyosun diyemez kimse tabiki kanaması olup doğuran coook kadın var ama makattan da gelmis olabilir eğer öyleyse önemsiz bisey. kabız mıydın? hamileliğin o aylarında sindirim sistemi cok kötü oluyo kabız olmasa bile zorlanma olabiliyo anüste
Papiiii Aysunnn1907__ kiz dusuk olsaa minik kanamayla olmazz baya baya bebek gelirr merak etme ya makattdan yada vajinadan gelmisdie vajinadan geldiyse doktora git makattan geldiyse zorlanmisddir herhalde
aleynakpnrr Aysunnn1907__ düşük yapan biri olarak söylüyorum öyle bişey olsa kanama devam eder hatta giderek artar. Düşük ağrısız olmaz adet sancısı gibi sancilarla olur eğer kanama devam ediyor ve ağrın varsa doktoruna sor veya acile git istersen
Aysunnn1907__ Papiiii başıma gelmedi hiç Eşime anneme de bişe diyemedim. Telaşlanmasınlar diye. Düşük olsa ağrım falan olurdu dimi🤦🏻♀️
yanikkozaanne Aysunnn1907__ 3 ay bu tarz lekelenmeler normal korkma artmadigi sürece ki seninki makattan bence
050218Ybmety Aysunnn1907__ nerden geldigine emin degilseniz acile gidin başıma geldi benim cünkü hastaneye koştum
Papiiii Aysunnn1907__ ben 15 haftalik dogurdum dusuk sayilmazdıı dedigim gibiii yani 11 haftada dusuk olsaa dayanamazsin agrisinaa cok fazla agrin olue ve oyle pembe kanama deill bildiyin oluk oluk kirmizi kanaman el kadar pihtilarin gelirr eger boyle brisey yoksa dusuk degil tabiki.Ama yinede esinde soylee doktora kontrola gidin icin rahat etsin
Aysunnn1907__ Papiiii karnımda ağrı yok. Gaz var sadece hamilelikten önce de olurdu hep. Tekrar tekrar bakıyorum yok şu anlık bir şey.
Aysunnn1907__ yanikkozaanne şimdi tekrar gittim önde herhangi bir kanama görünmüyor. Düşük olsa sürekli kanardı herhalde😢
Aysunnn1907__ Hulus şimdi tekrar gittim önde kanama yok. Siliyorum siliyorum yok bir şey. Kabızlık sorunum vardı büyük ihtimalle o baş gösterdi karnımdada gaz var zaten . Kanama hafif pembeydi peçeteye geldi o da 🤦🏻♀️
Hulus Aysunnn1907__ makat çatlağı muhtemelen taze kan şeklinde oluyor eger cok ağrı yaparsa genel cerrah bir görsün krem filan yazmislardi bana ama cok kabiz oldugumda ara ara kanar benimde ne yazık ki gebelik tetikledi kabizligimi iyice.
050218Ybmety Aysunnn1907__ sizin kabızlıkla ilgili benim erken dogum riskim oldugu için 30 haftalikken oldu kırmızıydı pembe değil Nst falan baglandım bebek iyiydi 1 gün kırmızı 3 gün kahverengi kanama geldi sizin ki makattan gelen bişey bol bol sıvı tüketin meyvesuyu falan çatlama olmuştur korkulcak bişey yok gazınızda varmış bu haftalar normal ama devam ederse aksatmayın gidin içiniz rahatsızsada gidin