Humannrle canım iğne vurulduğum gece girdim ertesi günde girdim bi sonraki günde girdik doktor bir hafta sürekli ilişki verdi bize iki gün ara verdim sonra gene girdik her gün her gün o psikolojik olarak etkiliyor zaten olmaz diye sıkmadık kendimizi bende ayın 27 sinde vuruldum bekliyorum sonucu beklerken gene girdik ilişkiye içimizden geldiği için umarım bir sorun oluşmaz normal şekilde hamile kalırız sende bende ve tüm bekleyip isteyenlerde haber verelim birbirimize bende o iğne biraz kaşık ağrısı yaptı ilk vurulduğum gün sende yaptı mı ?