onurhan 3 ağustosta doğum yaptım ertesi gün sma hastalığı için topuk kanı alındı bende bilmiyordum 1 ay olmuş başlayalı bu sistem bilginiz olsun 🌸
minik_koala_ve_annesi onurhan onuda mi saglik ocaginda veriyoruz canim bebis dogduktan sonra bilgim olsun
onurhan suscarparimm evlenmeden önce yapıldığını biliyordum da yeni doğan çocuğa topuk kanı alınarak bakıldığıni bilmiyordum
onurhan minik_koala_ve_annesi canım ben özel hastanede doğum yaptım orda aldilar sağlık ocağı için de ayrıca yarın gidicem ikinci defa topuk kanı alınacak sen doğum yapacağın yere mutlaka sor 🌸
papatya56 onurhan Bende 11 mayısta dogum yaptım 5 gün sonra topuk kanı alındı acaba baktılar mı merak ettım internette 9 mayıstan itaberen bakılıyo yazıyo
onurhan papatya56 özel mi devlet mi canım şimdi sistemi bilmiyorum topuk kanı alınan yere sor bakalım sağlık ocağı sanırım sma içinde topuk kanı alındı mı diye
Neslikra06 onurhan 1 ay değil mayıs ayından itibaren doğan bebeklerde yapılıyor canım ben 14 mayısta doğum yaptım benim bebeğime de bakıldı topuk kanından