elifdiyebiri17 Çiğ süt içmeyin bakteri riskinden dolayı doktorlar da önermiyor hamilelikte çok tehlikeli. 32+6 oluyorum ve 5 kilo aldım onu da 25. haftaya kadar almıştım o günden beri şeker çıkınca sabit kaldım 8 haftadır, diyet yapıyorum diyetisyen eşliğinde ve nasil beslenmem gerektiğini bu süreçte öğrendim. Dengeli beslenin sebze, ve protein alımına dikkat edin, beyaz ekmek, hamurişi, paketli gıdalar, tatlı bunlardan uzak durun ki gereksiz şeker almayın. Meyveyi kontrollü yiyin fazlası şeker demek bu da doğrudan kilo demek oluyor. Yoğurt, süt, peynir, kuruyemiş yiyin bunlar hem size hem bebeğe sağlıklı bir şekilde kilo aldırır. Maden suyu için Kızılay Erzincan magnezyum açısından çok iyi tuz oranı da düşük ödem yapmaz.