Elibo 1Ada1 hayır canım alınmaz havası birde acele hareket etmeyin mesela iğneyi batırdınız içindeki sıvıyı 5 e sayana kAdar sıkın sonra çekin ve ovalamayın
1Ada1 Elibo yok acele etmiyorum baya yavaş bırakıyorum ama nedense o hava beni rahatsız ettiği için alıyordum
1Ada1 limoncicegim2 iğnenin içinde biraz boşluk var ya onu diyorum yani nemdekilerde var hepsinde var mı bilmiyorum
sgok limoncicegim2 progestani 11 haftalıktan beri kullanıyorum 28 haftalıgım kan dulandırıcıyı da hap olarak kullanıyorum ecoprin