Bnmv-1 Hamilelikte çok meyve tüketiyorum normalde öeyve seven biri değilim ama hamile kaldıktan sonra meyvesi oldum sizde çok tüketirmisiniz yemekten çok meyve yiyesim gelir
DefneErva Bnmv-1 Bende baya yerdim ilk aylar ama şeker çıkınca yasaklandı 🙄 arada çok canım çekerse bir tane yiyorum
4cocukannesi Bnmv-1 bende çok tüketiyorum çok derken ara öğünde porsiyon olarak yiyorum örneğin küçük salkım üzüm bir kaç dilim karpuz bir avuç kiraz gibi çok yemek kan sulandırıcı etki yaptığı için bazı meyveler dikkat etmeli
Kleopatra- Bnmv-1 Evet bende çok seviyorum. Muz ve şeftali yiyorum daha çok,çünkü bebeğe de kilo aldırıyor. Meyvelerden salata yapıyorum :) Yada karpuzdan içecek yapıyorum falan. Deniyorum birşeyler bakalım 😂🌸
Bnmv-1 _ozlmm çok meyve tüketmekte zararlı diyolar ne kadar doğru bilmiyorum ama meyve Yemeden ee duramıyorum
_ozlmm Bnmv-1 evet şeker oranı yüksek olduğu için dikkat etmek gerekiyor ☺️ Bende zor da olsa frenliyorum kendimi 😂
star3star Bnmv-1 meyvenindr şekeri olduğu için dozunda tüketmek en iyisi.sonda şekerinizin çıkma ihtimali yüksek
rabia333 Ben de hamileliğin başından beri hiç olmadığı kadar yiyorum hele karpuz hiç sıkılmıyorum da. Her şeyin çoğu zarar ama bakalım 😀
Deletedmom52620 Bnmv-1 yemek yemeyeyim ama meyve yiyeyim öyle çok seviyorum sabah aç aç başlıyorum yemeye aşırı derece de kendimi tutamıyorum diyebilirim gece de uyanıp tekrar istek başlıyor.