Dorukmomss detaylı ultrason sadece bebeği renkli görmek demek değil bütün organlarına herşeyine çok dikkatli bir şekilde bakıyor doğumda müdahale gereken şeyler varsa ona göre önlem alıyorlar vs bana doktorum 12 hafta da kız dedi normal ultrason ile bakıp kesin kız dedi detaylı ultrason da da gördük zaten kız olduğunu hiç yanılmadık şükür çok kötü olmuş herseyini anlamışsınızdır kız diye ben isimligini odasını vs bile aldım benimde doğuma 2 ay var 🤦🏻♀️