Iliskiye gireli 10 gün oldu, su son 2 3 gundur inanilmaz bas donmesi oluyo bas donmesiyle uyanıyorum gecmiyo, normalde göbeğim cikmazdi gobegim çıkmaya başladı, ara ara kasik agrisi ve belimin sag tarafi kopucak gibi agriyo. Sizce varmidir biseyler ? Bundan önce dusuk yaptigim icin bi tarafim umutlaniyo bi tarafim umutlanma diyor emin olamadim