Serraee Doktorum bana hamileleğimin başında plesanta previa demişti 20. Haftalarda sordum çıkmaya başlamış mı dedim aynı dedi sonra daha hiç bişey demedi 30+4 haftalığım dün bugün gittim sağlıklı durumu iyi herşey normal dedi nasıl gidiyor diye sordu bende şikayetlerimi söyledim ama onun dışında halâ yukarı çıkmamış felan demiyor durumum öyle diyemi demiyor anlamıyorum Heycandan hastaneye gidince ultrasonda bebeğimi görünce herşeyi sormayı unutuyorum çatı muayenesi yapcam da demedi nts hakkında da bişey demedi şuan idrar kan verip değerlerime şekerime bakıyor açlık şekerim yüksek çıktığı için