Gizemufakin Merhabalar 32. Haftadayım sabahtan beri çok şiddetli bel ve karın ağrısı yaşıyorum normal mi sizce? Adet sancısı gibi ama hiç geçmiyor doktora gitmem gerekiyor mu sizce
Efeboysmummy Gizemufakin merhaba, bende de alt kısımda ağrı var ve kanlı akıntım oluyor. Doktora gittim ultrason ve muayene ile bakıldı ve nst çekildi. Bir sorun görmedi, bebek aşağıya baskı yapıyor olabilir dedi. Siz yine gidip doktora görünün, nst çektirin.
Havvauslu Gizemufakin gitmenizi tavsiye ederim 4 gündü hastanedeyim kontrol diye gittim sancı cıktı sizin haftalarınızda yan odalarımda ne yazık bi bir cok hamile var fark eden etmeyen agrıları gitmenizde tedbir almanızda fayda var derim
Irem88- Gizemufakin dün gece bendede oldu 3 saat kadar sürdü Dr gitmedim ama çok korktum inşallah bebişlerimiz sağlıklı bişekilde vaktinde doğarlar