Kgns Adetime 2 gün var idrar testi yaptım silik çizgi çıktı yurtdışında tatildeyim kan testi de veremiyorum. Sizce hamile miyim ? Fotoğraf yükledim linke tıklarsanız
Minikbiranneem Benimde böyle çıktı adetim 3 gün varken 250 gibi bisey çıkmıştı hcg 12+2 yim bugün inşallah var gibi canım
Kgns Minikbiranneem ay evet benim ki gibi büyük ihtimalle bende hamileyim adet olmazsam kesin gözüyle bakacağım artik