Eleonora 4 aylik hamileyim karnim daha küçücük sanki 2 aylik. Ve sanki bir inip bir çikiyor gibi geliyor bana. Tam olarak kaçinci ayimda buyurde inmez acaba bacilar?😌
bebeklerin_annesi Eleonora bazı kişilerin yani benim gibi karnı geç çıkar Kızım da ta 6. Aydan sonra büyüdü tamamen Şimdi 7 aylık hamileyim bunda da 5. Ayda normal 4 aylık gibiydi sonra bir anda büyüyor karnım Normal bir durum yani Ama insan istiyor ki bir an önce karnım kocaman olsun o karnı seviyim hareketini hissedeyim ❤️ sizede o heyecan var sanırım bekletin biraz daha 🌸🌸
Nsdpg Eleonora ya resmen ben bugün de karnım indi diye düşünüp tribe girdim… bi an önce hissetsek keşke
Eleonora bebeklerin_annesi evet hemen hissetmek istiyorum bir an önce😍🥰 hemde bir inip bir çikincada biraz endiseleniyorum acab bir sey mi oldu diye
bebeklerin_annesi Eleonora biraz daha bekle canım 🥰 Sonra sı gerçekten çok güzel oluyır ve çok zor Karnımdan hareket edemiyorum kızım var tuvaleti felan zorluyor Taşınıcaz ev topluyom zorlanıyorum Ama yattığım zaman hareketini hissetmek çok güzel 🥰 Rabbim size de bir an önce yaşatsın bu duyguları Ama merak etme normal şişkinlik oluyor
-_Esra_- Yavrum miden bu aylarda çok yavaş çalıştığı için hazımsızlık olduğu için haliyle şişiyor karnın özellikle yemekten sonra, Sabah aç karna baktığın hamilelik gobegidir kalanı hep yemek 😜
Eleonora -_Esra_- gerçekten canim yemekten sonra çok sisiyor😁 simdi baktim aç karnina çok küçükmüs karnim yedikten sonra sisiyor hep
Eleonora bebeklerin_annesi Amin canim tesekkür ederim🥰 yavrularimizi saglikla kucagimiza alalim hepimiz InshAllah 🤲🏻♥️