Herkesde erken cıkmaya biliyor adetin gecmesini bekle şimdikden üzme kendini yani daha 5 gün varmış, gec döllenme bile olabilir ben adetimin 3. Günü erken gebelik testi ile öğrenmişdim o bile silik cıkmışdı. normal test hala negativ gösteriyordu beta yeni yeni cıkmaya başlamışdı yani birde gec döllenme olmuş bende