Kızlar ilk hamileliğimde soğan suyu kaynatıp içtim 2 ay sonra hamile kaldım o düştü Mart ayında ve şimdi tekrardan istiyoruz 4 aydır deniyoruz henüz tekrardan hamile kalamadım bu aydan ümitliydim yine olmadı 🙃 bu ay tekrar içeceğim 1 hafta boyunca sizde de var mı soğan suyu içip ardına hamile kalanınız ? Önerilerinizi tecrübelerinizi yazarsanız çok sevinirim🙏