Selam eşimle aramızda yaş farkı var ve birden çok çocuğumuz olsun da istiyoruz yaş probleminden dolayı ara vererek cocuk yapamayabilirim. Normal yolla hamile kalıp iki kez düşük yaptım. Acaba tüp bebek yapıp ikiz bebek sahibi olabilir miyim? Deneyimi olan var mi