Smyye0303 Holifer ilk oğlumda 7 haftalıkken duymuştum şimdi ikinci hamileliğim 6 haftalık daha keseyi göremedik😃
Minaege1166 Smyye0303 normal bir durum mu peki ? Benimde 6 haftalık henüz kese görünmedi endişelenmiyorum. Yarın kontrolüm var umarım gözükür😞
Nursasya Minaege1166 Hiç endişelenmeyin yüreğinizi ferah tutun bende de 5 haftada leke gibi görmüştü sonrasında 6 haftalıkken keseyi gördük 7 haftada kalp atışını duyduk kötü düşünmeyin riskli bir durum olmadıkça vajinal ultrasona gerek duymayabiliyor doktorlar
Smyye0303 Minaege1166 endişelenmeyin benimde daha görülmedi strese gerek yok illaki çıkacak ortaya kese 🥰
Holifer Minaege1166 endiselenmeyin. Dr gec dollenme zamanlarinda keseyi hemen goremiyoruz demisti bana. 6. Haftaya yakin gorduk bizde
GulserenKY Benim bu ikinci hamileliğim 5+3 de gittiğimde keseyi gördük bebek için iki hafta sonrasına gel dedi. Bazen olabiliyor böyle durumlar kötü düşünme