24 haftalik gebeyim. Aşirı stres yaşiyorum. 3 hafta olar bebek çok nadiren haraket ediyor. Çok korkuyorum bir şey olurmu sizce. Stresde hala davam ediyo. Ne etsen bilmiyor. Sakinleşdiricide içiyorum ama ki yenede çok kötüyüm. Bebeğime bir şey olurmu🥺