53733778 Merhaba şuan 37+5 teyiz 19 ağustos için sezeryan günü almıştık fakat benim belim feci bir şekilde ağrıyor şuan ara ara da kasıklarımda yanma ve ağrı hissediyorum sizce ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim biraz daha beklemeli miyim
tazebiranne_hg04 53733778 düzenli ve şiddetli geliyorsa doğum sancısıdır ama 2 dk girip sonra 10 dk sonra tekrar giriyorsa veya birinde şiddetli birinde daha az şiddetli geliyorsa yalancı sancıdır
53733778 tazebiranne_hg04 sürekli sıklaşan bir ağrım yok ama yürürken ve bacaklarımı oynatırken dizlerimi kırıp açıyorum uzatıyorum o aralarda çok ağrı oluyor