Mavi20 GlahKanat oy kıyamam 😢 yaşamadım ama arkadaşımın 3 aylık bebeği var o söyledi. Susam yağı geliyormuş. Hani tahin alıyoruz üstünde yağ birikiyor ya o çok iyi gelmiş.
ozgeya GlahKanat lansinoh kullandım hiç işe yaramadı,bir iki gündür hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım,biraz iyi gelmeye başladı sanki.
ysmmnk ozgeya hadi ya :( baya ümitlenmiştim bu krem konusunda. Geçen de doktorum bi hastasına hametanı önerdi
ozgeya ysmmnk şuan doktorun tavsiyesiyle hindistan cevizi yağı kullanmaya başladım iki gündür biraz rahatlatmaya başladı sanki 😞 bi de malesef oğlum sadece sağ göğsümü emiyor sol göğsümü hayatta almıyor,sağ tarafın ucu koptu artık acıdan 😔
Senaninannesi GlahKanat ben garmatan kullandım. Kısa sürede ise yaradı. Ama emzirmeden önce yıkıyordum hep. Ayrıca sütünü de sür oda iyi geliyor. Kuru kalınca da yara olur. Ve bebek sadece ucunu tutmasın koyu kısmı da tutsun ki acımasın fazla. Umarım geçer en kısa zamanda 🤗
Nnzhktt GlahKanat bende lansinoh aldım ama daha doğuma 24 gün var. Ama sadece göğüs ucunu verirsen çatlar diyolar bide memeyi biraktirirken direk çekmicek mişiz yandan küçük parmağımızı sokup ağzına hava girmesini sağlamalıymışız ki o vakumla çekersek çok daha çabuk çatlarmış belki biliyosundur ama inşallah biran önce çare bulursun
Babies16 GlahKanat silikon gogus ucu alin 8 10 lira olanlardan.emzirmelerden sonra zeytin yagiyla veya gogus kremiznizle nemlendirip onu kapatin.o hep nemli tutuyor kalkan gorevi goruyor ve iyilesmeyi hizlandiriyor.ben daha dogurmadim ama oneriler uzerine simdiden her aksam yatarken yaglayip takiyrm sabah cikaryrm uclari yumusacik oldu
esraduman5107 GlahKanat en güzeli kendi sütün bende 2hafta oldu dogum yapalı inan dikişlerim bile emzirirkn acıdıgı gibi acımıyodu açıkıpta emzirecem diye cok korkuyodum gögüs kalkanı aldım kendi sütümle krem gibi sürdüm kalkan taktım nemli kaldı için düzeldi biraz çok şükür