Yldz-pk Arkadaşlar merhaba ; Sizler gebeliğin son 3 aylarında normal beden sütyenlerinizi mi kullandınız ,yoksa desteksiz sütyen mi kullandınız . Desteksiz sütyen kullanımda göğüsler sarkarmı ? Bilgisi olanlar tecrübelerinizi yazarmısınız .🎈