Arkadaşlar bı sene olucak hayla anne olamadım hastaneye gittim doktoruma gozuktum hicbi sorun yok dedi ilaç verdi kullandım ama gene yok kilom var ondan mı acaba gebe kalmak için ne yapmalıyım bana yardım edin lütfen 😔😔😔😔😔
Belki benden buyuksunuz ablalarim 18yasindayim ben ve eşim ailesi artık bı sene oldu hayla bişi yok diye üzerime geliyo kendimi çok yanliz hissediyorum kaçarak evldim kendi ailemle gorusumuyorum ve bı mucizeye ihtiyacım var çok istedik ama olmadı artık umudum kalmadı hep bı yanım buruk bana lütfen yardım edin lütfen 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔