Busee1601 Geçen gün forum da paylaşmıştım beta ilk 39 sonra 74 çıktı dün akşam tekrar yaptırdım maalesef 6.74 bugün kanamam başladı doktorum kimyasal gebelik dedi var mı başına gelip sonradan ikinci gebeliğini sağlıklı geçirenler