Merhaba sevgili anne adayları.Aranızdan mutlu bir şekilde ayrılmış bulunuyorum darısı en iyi şekilde hepinize olsun.Gelelim benim doğum hikayeme.ikizlere hamileydim(biri kız biri erkek) 34.hafta da korona olduğumu öğrendim,çok ağır geçirmedim süreci sadece öksürük ve 1 gün baş ağrım oldu,doktorum hemen kan sulandırıcı iğneye başlattı.ve ikizlere gebe olduğum için 32 den sonra düzenli nst’ye bağlanıyordum sancı görünmüyordu,korona için gittiğimde tekrar bağlandım bu sefer sancı görünmeye başaladı,tabi ki ben hiç bir şey hissetmiyordum bir sancı durumu yoktu.doktorum bebeğin ortaya toplanmasının bir sancı olduğu söyledi.tekrar rahim kalınlığı,bebeklerin su kontrolü yapıldı aşırı derece bir sancı olmayınca sancıyı düşürecek bir hap yazdı doktorum hiç olmazsa 2 hafta daha bebekleri içerde tutalım diye.Eve geldim.bütün bu olanlar salı günü gerçekleşti,pazar günü akşam tekrar kontrole gittim doktorum tatilden gelmişti ve bebekleri görmek istedi,yine her şey normalde güle oynaya evimize döndük ortalama ağustosun 11i gibi doğumu planladık.ve gece 3 gibi uykumdan tuvalet ihtiyacı ile uyandım yatağım yaştı altıma kaçırdığımı düşündüm anneme seslendim anne gel çarşafları değişelim altıma kaçırmışım diye,annem suyun gelmiş olabilir dedi:)) evet suyum gelmişti.hemen doktoru mu aradık ve hastanenin yolunu tuttuk.erkek bebişim kız kardeşinden erken davrandı onun suyu gelmişti,tekrar nst çekildi sancı çıkıyordu erkek de ama ben bir şey hissetmiyordum.bu süreçte kan alındı ameliyat hane hazırlandı sabaha karşı 5:15 de sezaryen e girdim.beyaz kanım düşük çıktığı için tüm den uyuttular,5:34 de bebeklerim oldu.tümden uyuşturulduğum için uyanmam ağrılı oldu sonrası güzeldi çabuk ayaklandım 1ağustos bana bebeklerimi getirdi.Annelik muhteşem bir duyguymuş Allah isteyen ve hak eden herkese nasip etsin.Bugün itibariyle sol dikiş yerinde ağrılarım var doktorum iyileşme belirtisi dedi.ilk bir kaç gün sütüm gelmedi sakın panik yapmayın,hastane tipi süt sağma makinası kiraladım onunla göğüslerini uyardım ve sütüm gelmeye başladı.bebekler küçük oldukları için çene kasları çok güçsüz oluyor,aslında emzik taraftarı değildim ama hemen kullandım kasları gelişsin diye şuan memeyi daha iyi kavrıyorlar.önce anne sütü ardından mama veriyorum.sizler için de faydalı olabilmişimdir umarım….herkese sağlıklı bir süreç dilerim🍀❤️