Kızlar bugun 30. Haftamıza geldık allahıma şükürler olsn.bayılmıyorum 2-3 kez bayıldm ılk aylrda ama sürekli bayılmaya ramak kalıyor bı anda halsizlik baş dönmesi göz kararması hızlı nefes alış veriş olyor.kan şekerimi? Kanımın düşmesi mi? Tansıyon mu bılemıyorm ama benım ıcn zor oluyor.hıc beklenmedık anlarda oluyor.akdenız anemısı var bende onunda etkısının oldugunu bıraz soylemısti doktorum ama bebek buyudukce korkuyorm şu olaydan.🥺başına gelen varmı? Ne gibi önlemler aldınız? Ben meyve yiyince bıraz daha iyi hissediyorm ama tamamen gecmıyor.bıde su ıcıyorum.