Kadze kfulya1905 hadi gözün aydın bi avazda kurtulursun inş sağ salim bebeğinide alır evine dönersin😍😘
Maviii kfulya1905 rabbim tek avazda kurtarsın canımm, normal doğumunu suni sancıyla mı başlatacaklar, inşaellah yavrunu kucağıma aldım diye de post açarsın ❣️❣️❣️🌺
Ozlemozlm kfulya1905 hadi gozn aydin biranm sag salim dogurusn alirsn bebisini kucagina 😁😍😘 tum dualeirim seninle
dilanbartos Maviii evde bekliyorum vallahi. Gelen giden yok. Bu çocuk anasına çok düşkün olacak sanırım 🤦🏻♀️ Yarın tekrar yatış yapacağım ama..
PnarSazakBulut kfulya1905 hiç tanımadan yazışarak nasıl sevdirdin kendini💕 Rabbim yardımcın olsun melek anne 💕
Saracogluilkay @kfulya1905 Ayyy 😍 Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin bir avazda bebeğini kucağına alırsın inşallah bizlere de dua et canım hayırlı haberlerini bekliyoruz ✋🤗
Ozlemozlm dilanbartos norml yapck sezeryn dedim bevek kucuk zatn dedi jelle dogum ypackmis 2 650 grm bebek