Kivircikkuala
Var. Benimkine hikayeniz çok benziyor, anlatayım.
İlk gebeliğimde hiç yerleşme kanamam olmadi. Dolayisiyla da bu gebeliğimde olacagini düşünmemiştim.
2-3 aydır çocuk istiyorduk. Haziranda da hafif bi kanamam oldu. Adet gibi degildi açık kırmızı. Dedim yine adetim o zaman. 2 gün sürdü kahverengiye döndü. Böyle Böyle bu 5 gün sürdü. Aradan 4 gün geçti adetim bitti dedim ama koyu kirmizi degildi yine de adet saydim bunu. 4 gün sonra tekrar başladı. Biraz kirmizi sonraki günler kahverengi. Şaşırdım. Hatta bi gün pıhtı da geldi ama ped dolduracak kanama yine degildi
Bunu da görünce artik doktora gittim. Dedim 1 hafta aralikla iki kez adet oldum. Doktor bakti rahminiz bi gebe kadar kalinlasmis dedi. O yerlesme kanamasi dedi. Ama uzun sürdü dedim riskli gebelik olarak progestan verdi ve 4 haftalik hamileymisim betam 900 çıkmıştı.
Eğer istiyorsaniz kendinize çok dikkat edin agir filan kaldirmayin ne olacağı belli olmuyor.