Kızlar 40+3 haftalık hamileyim doktor şu an hala bekletiyor 38+6 da bebeğim 3300 gr dı şimdi 2 gün önce gittim doktor kiloyla alakalı bir şey demedi ama ultrasonun sol alt tarafında 3758 gr olarak gördüm tabii ki kilo alması çok iyi bir şey ama ben normal doğum istiyorum bu kiloyla yapabilir miyim sizce yoksa sezeryan mı olur?