tubi94 benm özelde baya istediler . Bende bugün gidip yaptırdım. Arkadaşım da özel de kendi hastanesinde yaptırdı. Benım işlem 5 dk bile bile sürmezken onun baya ızun sürdü. Bebeğinin bağırsaklarındakı enfeksiyona kadar anlatırken benım devletteki dokotor Merhaba bile demedi:)
Yarın dokotruma sonucu göstericem kan sonucum 15 gün sonra cıkıcak bakalım kabul edicekmi etmezse yine özele gidicem