Merhabalarr 8 haftalık gebeyim kendimi çok garip hissediyorum tarifte edemiyorum 😊 Yüreğim sanki ağzımda nabzım çok hızlı gibi ama değil içimde kelebek uçuyor sanki korkmuşum da kalbim çarpıypr gibi sabahtan beri geçmiyor çok rahatsız edici normal mi acaba