Niss1 ben orda yaptırdım uzun kısa bebeğin kendini göstermesine bağlı canım sohbet ede ede yaptı kızıma gösterdi bak kardeşin diye çocukları nasıl sevmiyor anlamıyorum kızımla konuşmaya çalıştı CD renkli yüzüne baktırmaya çalıştı foto hepsini verdi hiçdebir sorun yaşamadım hatta çıkarken soru sordum onu bile cevapladı basından atmadı gidersen ben çok memnun kaldım bu süre olayına takılmayın bir bebek var göstermez bir bebek var kendini gösterir ben bütün heryeri aradım süre konusunda bunu dediler ama benim için yeterliydi