Şuan 37. Haftanın başındayım bebek ters dönme olasılığı az dedi doktorum yani mecbur sezeryan olacağım ama 38. Haftaya yani 17 ağustosa doğum tarihi verdi erken değil mi ya bebeğin kilosu 2631 gram bari 39 olsaydı ya doktoru değiştirsem mi acaba içime korku geldi