Beni az çok tanıyan tanır kızlar kısacası 2 kaybım var HGS fln çekildim ama yok. Artık bidaki ay falan aşılama dunuyoruz maddi olarak ne kadar tutuyor toplam nasıl bir işlem bu arada 4 buçuk yıldır çalışıyorum sigortam var. Özel polikliniği olan doktora gidicem bana ortama 5 6 dedi haziran ayında bilgisi olan beni aydınlatabilir mi lütfen