kbra_gunes Kendisine giden varsa tecrübelerini benimle paylaşabilir mi? 19. haftadayım hala doktorumda karar kılamadım. Bu iyi gibi ama değil gibi de emin olmadan gitmek istemiyorum tekrar. Bilen duyan varsa lütfen yoruma yazar mısınız?
Aleyna21 kbra_gunes merhabalar ertaç beye devam ettiniz mi nasıl bir doktor bende gidicemde bilgi verirseniz sevinirim