Asellina3333 Dünden beli kasılma var uzanıyorum bebek surekli bir yerlerde toplanıyor karnımı dağ gibi yapıyor nst sancilarim çıkmıştı gecelnerde sizce dr gitmelimiyim belden kasiklarimda sancı yapıyor 32 +3 aftaligim
Asellina3333 Mervedez159 gideceğim dr ama gidiyorum serum takip eve yoruyor evde geri sancı başlıyor bel ağrısı
Asellina3333 Elilar2225 evet gideceğim ama dr sancı ciktana rağmen serum takirtip eve yoruyor evde geri sancim başlıyor
Asellina3333 Esra33-34 gideceğim dr ama gidiyorum serum takip eve yoruyor evde geri sancı başlıyor bel ağrısı
Esra33-34 Asellina3333 yatış iste canım öyle eve gönderilmez ki haftan küçük. Ve açılman başlayabılır doğum sancıların varken.
Mervedez159 Asellina3333 ya işte haftan erken oldugu için nekadar ilerletseler okadar kar diye düşünüyolardır suan zaten serumdan ıactqn baska bısey yapamazlar bence🤷🏻♀️